fbpx

השותפים שלנו:

אנו עובדים ב-190 מדינות כולל:

תרומה שהיא הטבת מס

עסקים רבים מעוניינים לתמוך בפעילות הומניטרית, בין אם מדובר בחברת הייטק  גדולה או עסק קטן, לכולם יש אפשרות להנות מהטבת מס על תרומה ליוניסף ישראל.

יוניסף ישראל הוא הזרוע המקומית של הארגון הגדול והחשוב ביותר להצלת ילדים. אנחנו פועלים במצבי אסון הומניטריים: מלחמות, רעידות אדמה, שטפונות, בצורות ובכל סיטואציה שבה ילדים נמצאים בסכנה. הפעילות הענפה שלנו בסוריה העניקה לנו הכרה ממשרד החוץ הישראלי, ובימים אלה אנחנו פועלים למען ילדים ומשפחות באוקראינה שנלאצים להתמודד עם המלחמה. יוניסף פועל ב-192 מדינות ומטרנו היא להגיע אל הילדים הפגיעים ביותר בעולם.

כיצד יודעים אם התרומה שלי מוכרת לצרכי מס?

עמותות, אשר עונות על הקריטריונים אותם מגדירה המדינה, יוכלו להעניק לתורמיהם החזר מס של עד 35% מגובה התרומה. כדי להבטיח קבלת החזר כדי להבטיח קבלת החזר, יש לבדוק כי הגוף אליו ניתנה התרומה אכן מאושר לקבלה, וזאת על פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה. ניתן לבדוק זאת כאן. על מנת שעמותה תתהדר בסעיף 46 לזיכוי תרומות עליה לעבור תהליך ארוך האורך מספר חודשים עד שנה ולעמוד במספר לא מבוטל של קריטריונים.

כיצד ניתן לתמוך בפעילות של יוניסף ולקבל הטבת מס?

בפשטות, כל תרומהליוניסף ישראל מסכום המינימום של 190 שקלים בשנה ועד לסכום של 9,350,000 מיליון שקלים תזכה את התורם בהטבת מס של 35%.

גם שכירים יכולים להנות מפטור ממס?

שכירים שתרמו ב-12 החודשים האחרונים סכום מצטבר של 190 שקל או יותר – זכאים להטבת מס לא מבוטלת: זיכוי של 35% מסך התרומה.

לחצו כאן לתרומה ולפרטים נוספים 

 

כתיבת תגובה