fbpx

השותפים שלנו:

אנו עובדים ב-190 מדינות כולל:

כמו ברצלונה ומנצ’סטר יונייטד: מכבי תל אביב חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יוניסף ישראל

במועדון של הגדולות: אנחנו נרגשים להכריז על חתימת הסכם אימוץ ושיתוף פעולה עם אלופת ישראל בכדורגל, מכבי תל אביב. מועדון הפאר ישתלב בפעילות שלנו כאן למען ילדי ישראל. בכך מצטרפת מכבי תל אביב לענקיות של אירופה: ברצלונה ומנצ’סטר יונייטד, שגם להן הסכמי שיתוף פעולה עם יוניסף.

הסכם שיתוף הפעולה התאפשר לאחר שבחנו את פעילותה של מכבי והתאמתה לאופי הארגון. הפעילות המשותפת שלנו תחל כבר במשחק הקרוב, נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. השחקנים ישחקו עם הסמל של יוניסף על החולצה וגם השלטים בבלומפילד, במשחקי הבית, ימותגו בהתאם.

במסגרת שיתוף הפעולה, מכבי תשתלב בפעילות של יוניסף ישראל בבתי ספר ברחבי הארץ, מכל המגזרים. אנחנו מפעילים את תכנית “א.א נאמני זכויות הילד”, שנועדה לייצר מודעות בקרב ילדים על היותם בעלי זכויות, ויחד עם זאת אחריות כילדים. התוכנית מאפשרת הכרה הדדית בין תלמידים, וכמו כן בין תלמידים למערכת הבית ספרית, לגבי הזכויות של הילד, שמייצרת אווירה מכבדת יותר, נטולת אלימות וגזענות, אווירה נכונה יותר בה להיות ילד. כוכבי מכבי תל אביב יגיעו גם הם לבתי הספר ויעבירו מסרים דומים לתלמידים.

“אנו נרגשים מאוד לצרף לנבחרת שלנו מועדון מפואר כמו מכבי תל אביב”, בירך מנכ”ל יוניסף ישראל, ג’וני קליין. “אנחנו שמחים שגם במכבי מאמינים שלכל ילד מגיעה הזדמנות שווה ושלכולם הזכות לגדול ללא אפליה, גזענות או אלימות”.

מנכ”ל מכבי תל אביב, מרטין ביין: “כל מי שקשור למכבי תל אביב עובד מאוד קשה על מנת לנצל את הזכות שניתנה לנו לעזור לאחרים ולעשות את ההבדל היכן שמתאפשר לנו. החזון שלנו הוא להפוך למודל לחיקוי כלל ארצי של השגת כל המטרות שלנו בין אם מדובר מבחינה ספורטיבית, חברתית או תרבותית. זהו כבוד גדול להצטרף לרשימה כה יוקרתית של מועדונים אותה בחר יוניסף וכזה המייצג נאמנה את השאיפות שלנו כמועדון”.

קפטן מכבי ת”א, שרן ייני: “כל הסגל נרגש מעצם השותפות עםUNICEF  ומהידיעה כי המועדון הצטרף לרשימה של המועדונים הבכירים בעולם, הפועלים לצד אושיות ספורטיביות למען רווחתם של אחרים. זהו דבר מאוד מיוחד לדעת כי ניתנה לנו ההזדמנות לקחת חלק יחד איתם בקמפיינים למטרות צדקה למען ילדים בישראל, ידיעה המרגשת את כל שחקני הסגל ותורמת לכל המעורבים בדבר”

ארגון יוניסף פועל בכל רחבי העולם למען ביטחונם, רווחתם, חינוכם וזכויותיהם של ילדים. הארגון מפעיל תכניות פיתוח וסיוע, כולל מפעלי הזנה, ליווי פסיכולוגי, מבצעי חיסונים ופעילויות רבות נוספות, בכמה מהאזורים הקשים והמסוכנים ביותר בעולם. יוניסף פועלת בישראל מאז 1948, אז סייע הארגון למדינה הצעירה בעיקר בתחום תזונת ובריאות תינוקות.

הארגון משתף פעולה עם מספר גדול של קבוצות וספורטאים ברחבי העולם. מלבד בארסה ויונייטד, גם אולימפיאקוס פיראוס היוונית, שתי הקבוצות של העיר מילאנו, בוקה ג’וניורס מארגנטינה – משתפות ושיתפו פעולה עם הארגון.

מנכ”ל מכבי תל אביב, מרטין ביין, הוביל בעצמו שיתוף פעולה דומה עם יוניסף כששימש כמנכ”ל של גלזגו ריינג’רס בסקוטלנד. הטניסאי מספר 1 בעולם, נובאק ג’וקוביץ’, משמש כשגריר של יוניסף, כמו גם נהג המירוצים לואיס האמילטון ושחקני העבר דייויד בקהאם וריאן גיגס. נבחרת הראגבי הלאומית של ניו-זילנד, ה-All Blacks, מאמצת אף היא את הארגון.

עם כל קבוצה וספורטאי אופי והיקף שיתוף הפעולה הוא שונה. ברצלונה, לדוגמה, תורמת ליוניסף מידי שנה 1.5 מיליון אירו ועד לאחרונה שיחקה עם סמל הארגון בחזית החולצה. בחודש ינואר האחרון יצא המועדון בקמפיין גדול יחד עם יוניסף, למען ילדים במרכז אסיה שאין להם בתי ספר. בפרויקט, שנקרא “1 מתוך 11”, כיכב ליאו מסי והשתתפו בו גם הטניסאית סרינה וויליאמס ואמנים בעלי שם.

מנצ’סטר יונייטד, להבדיל, מעולם לא שיחקה עם סמל יוניסף בחזית החולצה, אולם המועדון מעורב בפרויקטים רבים. השדים האדומים מסייעים לגייס כסף ליוניסף ולוקחים חלק בפעילויות שונות ברחבי העולם. כוכבי העבר של המועדון האנגלי – בקהאם, גיגס ואפילו סר אלכס פרגוסון – הם משגרירי יוניסף הבולטים בתחום.

כתיבת תגובה